Kun je bestanden die je via Wetransfer toegestuurd hebt gekregen ook op je Ipad downloaden?

Ik heb via de email een link gekregen met fotos die je met wetransfer kunt downloaden. Op de pc lukt dit wel maar op de Ipad niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Klopt, een iPad heeft namelijk geen bestandssysteem (folders en subfolders zoals je van een PC of een Mac kent). Elke app heeft zijn eigen opslagruimte en opslagstructuur. Dus een folder maken waarin je je download zet, kan niet. In principe zou een browser wel zelf een eigen opslag kunnen beheren (dat doen heel veel apps immers) maar zo'n browser is er bij mijn weten niet.
Dit is ook de reden dat apps nauwelijks bij elkaars gegevens kunnen. Als je die foto's wel zou kunnen downloaden, dan is daarmee nog steeds niet gezegd dat je ze met de foto-app zou kunnen bekijken.