Hoe weet ik of ik een branded toestel krijg?

Als ik online bij t- mobile een toestel met abbo bestel, krijg ik dan een branded toestel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Vaak staat dat (bij sites die telefoons van meerdere providers aanbieden) er bij. Dan staat er bijvoorbeeld: 'Lg Optimus (T-Mobile)'. Ik noem maar wat. Vaak staat het dan ook bij de beschrijving. Tegenwoordig zijn er niet veel telefoons meer branded, als in logo aan de buitenkant. Softwarematig kan de telefoon bij het opstarten wel het logo van de provider zichtbaar zijn, als ook een app van de provider.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ligt een beetje aan het toestel. Op een iPhone zal je bijvoorbeeld nooit een branded logo zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ontbreken van een logo betekent niet dat een toestel niet branded is. Verder weet ik niet wat de vragensteller precies bedoelt. I phones zijn bijv. wel gelokt in veel gevallen. Dus het gebruiken op een ander netwerk zit er sowieso niet bij.