Heb je een app waarmee je wegen kan selecteren en opslaan?

ik longboard best wel vaak maar weet nooit waar ik naartoe moet gaan dus vraag ik me af of er een app is op de iphone/ipod/ipad waarmee je wegen kan selecteren bv de groenelaan en dat die dat dan opslaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

daar heb ik ook wel eens naar gezocht. gratis heb ik het helemaal niet weten te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die is er, dat heet navigatie.
Kan je een gewenste lokatie invoeren en deze wordt dan opgeslagen.
Sommige hebben ook nog de optie dat deze de reis "opneemt" zodat je later terug kan kijken waar je langs bent gegaan, wat je snelheid was en ook nog welke tijdstippen.