Heeft de Samsung Galaxy Trend een camera van voor? Zie beschr.

Heeft de Samsung Galaxy trend Lite Black bij Vanden Borre een camera vooraan? http://goo.gl/BXDb5q En is dit trouwens een goede keuze om te kopen?

Alvast bedankt,
Playstorebob73

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, helaas heeft de Galaxy Trend geen camera voor. Hij heeft enkel een camera achter (met flits). Verwacht niet al te veel van deze camera, want heel veel megapixels heeft hij niet.

of dit een goed toestel is moet je echt zelf beslissen. Het is geen high-end smartphone, maar beschikt wel over alle benodigdheden. Hij heeft wifi en 3G, dus je kan altijd online zijn. Daarnaast heb je de gehele android appstore tot je beschikking.
Hij doet vooral onder voor de High-ends door zijn kleine scherm en lage resolutie, waardoor een film kijken eigenlijk niet goed mogelijk is. Ook heeft hij een klein geheugen (wel uitbreidbaar met MircoSD, maar dat kost weer extra geld).

kortom: het is een basic toestel voor een prima prijs. Wanneer je niet de allerlaatste technologische snufjes verwacht, maar gewoon de belangrijkste dingen (Sms, Social Media, WhatsApp, Mail en Internet) wilt doen lijkt het me een prima toestel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee ik heb de gsm ook en hij heeft geen voor camera.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dit toestel heeft voorop geen camera. Aan de achterkant zit wel een 3 megapixel camera, maar verwacht daar niet al teveel van. Veel succes met telefoons vergelijken, Minion
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt