Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn camera het weer doet?

Het gaat om mijn mobiele telefoon camera , Als ik een foto wil maken krijg ik steeds een foutmelding 'Camera kan niet worden gestart , sluit de toepassingen af en probeer opnieuw'. Wat is er aan de hand met mijn camera? Hoe zorg ik ervoor dat hij het weer doet?

Toegevoegd na 29 minuten:
Oja , het gaat om een Blackberry 8520

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

dan is jou telefoon geheugen vol. dit heb ik namelijk ook gehad met mijn Nokia n97
je opent de Camara staat er: de Camara wordt door een andere toepassing gebruikt of er is een onjuiste fout opgetreden. open je telefoon terwijl die aan staat, en haal de SD kaart eens eruit. dan worden er diverse toepassingen gesloten, daarna zou je Camara het weer kunnen doen. en kan je de SD kaart weer erin duwen. mocht het probleem zich alsnog voordoen, dan zal ik eens aanraden om uw telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. alle data's gaan verloren! behalve contactpersonen en berichten. alle apps , muziek en foto's gaan wel verloren. hiermee reinig je het toestel van spam , cookies etc.. weet natuurlijk niet om welke telefoon het gaat. wanneer gevraagd wordt naar de fabrieks-code (dit wordt vaak gevraagd) is de code standaard: 12345
bij alle providers en toestellen
mocht het niet lukken of vinden laat dan maar wat weten. en beschrijf je mobiele telefoon eens om wat voor toestel het gaat. dit zou namelijk handiger zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens om de batterij er uit te halen en een dag zo te laten liggen zodat je zeker bent dat al de elec eruit is, Daarna terug de batterij en opnieuw starten
Robby bb