Mijn telefoon (android) schakelt de wifi verbinding uit als het op stand-by staat waarom en hoe los je dit op?

Ik heb een samsung galaxy s2. het heeft geen vast patroon. soms schakelt die wifi uit na 10 seconden in standby soms 20. hij reconnect weer met wifi als ik op home button klik dat de scherm licht geef. ik hoef niet eens te unlocken. dat is erg irrittant omdat ik whatsapp en skype ik moet elke keer Handmatig checken of ik berichtjes heb.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgende stappen: 1. Instellingen 2. Wifi 3. Menuknop (linker softkey) 4. Geavanceerd 5. Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand 6. Kies altijd ipv Alleen indien ingeschakeld Als het goed is gaat hij nu niet automatisch uit.

Mogelijk heeft dit te maken met jouw energiebesparings-instellingen. Sommige instellingen schakelen Wi-Fi uit op het moment dat jij jouw telefoon op stand-by zet. Indien dit staat ingeschakeld, moet je deze instelling uitschakelen. Mogelijk werkt dit niet goed. Daarnaast kan een energiebesparing-applicatie de Wi-Fi verbinding uitschakelen in de stand-by-modus. Indien jij een energiebesparing-applicatie hebt geïnstalleerd, kijk dan bij de instellingen van de applicatie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100