is een HTC one x €350 waard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om inkoop van een nieuwe HTC one x 16 GB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die nog gesaled is

Het beste antwoord

Ja, dat is hij waard als je hem verkopen wil en nee als je hem wil kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Waard" is wat iemand er voor over heeft; de één geeft er nog geen tientje voor en de ander misschien wel €500,-. Een bijna nieuwe simlockvrije HTC-one komt in de richting van de €300,-:

http://www.marktplaats.nl/z.html?query=htc+one&categoryId=0&postcode=3037VS&distance=0&searchOnTitleAndDescription=true
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik snap dat sommige er meer voor over hebben , maar is €350,- een realistische prijs voor een nieuwe HTC one X 16GB?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou hem voor €350,- aanbieden en met €300,- tevreden zijn! Voor jou is die wel nieuw, voor de koper echter niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nog nieuw in de verpakking (nog gesaled)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuw kost ie €400,-:
http://tweakers.net/pricewatch/321911/htc-one-x-16gb-grijs.html Bied he de mobiel aan voor de VASTE prijs van €350,-