Ik wil op mijn mobiel de labels uitschakelen in gmail. Hoe doe ik dat ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Of er wat dit betreft verschil zit tussen pc en mobiel weet ik niet, daarom maar als reactie. Op mijn laptop klik ik op Instellingen en dan Postvak In configureren. Daar krijg je een scherm met "Tabbladen selecteren en weergeven". Daar vink je alles uit, en dan klik je op Opslaan.

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat voor een mobiel je hebt, maar ik heb op mijn mobiel een knop waar ik kleine menu’s in een programma kan openen (mwer mobiele telefoons hebben dit). Je opent gmail, drukt op dat knopje dat zulke menu’s opend, dan druk je op label instellingen en daar kun het uitschakelen