is er een gratis app waardoor ik mijn films niet hoef om te zetten naar mp4?

Ik kijk vaak films op mijn Ipad. Op dit moment doe ik het gewoon met handbrake zodat het video bestand en het ondertitelingbestand bij elkaar worden gevoegd tot een mp4.

Ik vraag me nu af of het niet simpeler kan. Zo had ik al een app gevonden 'PlayerXtreme' waarop dit zou moeten kunnen voor 1 euro. Echter zou ik dit liever gratis gezien hebben ;) Dus vraag ik me af of er een gratis app is waarmee ik films met ondertiteling kan kijken op de ipad.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

mx player kan een hoop bestanden lezen. Ik weet niet welke jij wilt lezen maar dit werkt waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nou het is geen app maar wel een site
www.tubidy.nl

Toegevoegd na 58 seconden:
nou het is geen app maar wel een site
www.tubidy.com