Hoe moet ik een back-up maken met Samsung Kies?

Ik kreeg zojuist een melding dat er een software update was voor mijn toestel (Samsung Galaxy Mini 2). Dit zal waarschijnlijk wel Android 4.1 zijn. Voordat ik er mee begin wil ik mijn toestel nog even back-uppen. Hoe moet dit met Samsung Kies? En als ik dit heb gedaan, kan ik dan op mijn telefoon gewoon op 'installeren' klikken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
58.1K

Antwoorden (1)

Op het internet staan handleidingen hoe je een back-up kunt maken via Samsung KIES.

Graag verwijs ik je door naar deze website:
http://www.pcmweb.nl/workshop/complete-android-backup.html

Na dat je van de gewenste gegevens een back-up hebt gemaakt, kun je de firmware-update installeren. Mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens de installatie o.i.d. dan kun je de door jouw gemaakte back-up herstellen.

Houdt er rekening mee dat mogelijk (alle) gegevens worden verwijderd na een firmware-update. Deze gegevens kun je eveneens herstellen door middel van de back-up.