Acties voor goedkopere Galaxy S4's kom je nog niet tegen, bij winkels als bol.com, Mediamarkt etc. zijn Galaxy S4's te koop.

Wil je toch een actiemodel van deze serie modellen, dan kan je gaan voor een Galaxy S2 of S3. Wat oudere modellen en mindere specificaties, maar zeker de Galaxy S3 is nog een goed model.
10 jaar geleden
je kan naar de markt in beverwijk toegaan daar heb ik 1 gezien van 350 euro