Is een geblokkeerd nummer hetzelfde als een onbekend nummer als je gebeld wordt op je iPhone?

Ik wordt vandaag de hele tijd gebeld:de ene keer onbekend dan weer geblokkeerd,ik snap niet hoe dat zit,ik denk dat het dezelfde persoon is.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dus:dat geblokkeerd en onbekend allebei betekend dat iemand anoniem belt bedoel ik

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het hoeft niet hetzelfde te zijn. Want als je gebeld wordt door iemand met een geheim nummer dan staat er onbekend. Terwijl een geblokkeerd nummer om andere redenen dan geheim zijn niet teruggebeld kan worden.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus geblokkeerd nummer is van iemand die expres onbekend belt en onbekend is iemand met een geheim nummer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn ervaring is dat een geblokkeerd nr van een instantie, bedrijf oid is. Een onbekend nr is van een vriend of vriendin(particulier) die zelf zijn of haar nr uit gezet heeft. Ik kan dit verder niet onderbouwen, maar zo is het tot nu toe geweest.. Ik neem beide gewoon aan dus daarom is me dat wel eens opgevallen
Amadea
10 jaar geleden
@Laurena: precies. De reden waarom je niet terug kunt bellen is bij de geblokkeerde een andere dan bij de onbekende. Maar het is in principe wel mogelijk dat het dezelfde persoon is die jou probeert te bellen. Misschien doet hij of zij dat de ene keer vanaf het werk en de andere keer op het thuisadres.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Amadea ik snap nu hoe het zit.