Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een ondertitel bestand op een film zetten?

Ik heb een film bestand op mijn iphone gezet alleen geen ondertiteling maar die heb ik wel op mijn computer staan, kan ik deze er bij zetten ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ik had hetzelfde probleem maar dan met mijn mediaspeler die aan mijn tv gekkopeld is: op de pc pakte hij de ondertitles wel (.srt bestand) maar op mijn media speler niet.

bij de mediaspeler bleek het van belang dat de titels van de het filmbestand en het srt bestand hetzelfde waren

dus

american_history_x_axxo_dvdrip

icm

dutchsubs.srt

werkt wel op pc met niet via een externe media speler

dan moet het

american_history_x_axxo_dvdrip

icm

american_history_x_axxo_dvdrip.srt

zijn

dus wellicht kan je proberen de naam van het sub of srt bestand te wijzigen

ook moeten beide files in 1 map zitten, en die man is dan alleen bedoeld voor die film en ondertitel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit heb ik al meerdere keren geprobeerd maar de iPhone weet niet dat hij dat ondertitel bestand met de zelfde naam eronder moet plaatsen....
Je kunt het ondertitelbestand erbij plaatsen door middel van het programma "AutoGK" zorg dat je ALLES installeerd. Sommige "presets" moet je los installeren. Je importeert de video, en je drukt "ctrl + f8" in. Nu komt de optie tevoorschijn om een ondertitelbestand toe te voegen. Je maakt de "job" en start met het configureren. Klaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
De ondertiteling zit nu vast in de film.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe het op een iMac dus dan zal het niet werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kun je het ook met handbrake doen. Dit is voor de mac en niet zo ingewikkeld. ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding