Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verander je alleen de achtergrond van je ipod ?

Hallo,

wellicht zullen hier wel mensen komen die een ipod touch hebben die gejailbreakt is.

ik heb een vraagje over de wallpaper of je die kan veranderen zonder dat de hele thema mee veranderd wordt of icoontjes, lockscreen etc. dus alleen de achtergrond.

heb cydia dus hij is gejailbreakt.

heb op google proberen de kijken maar dat lijkt me te ingewikkeld voor alleen een achtergrond de veranderen.

cydia kan veel maar vreemd genoeg niet een kleine verandering aan de achtergrond.
Meschien is er een programmatje voor in app/cydia store ??

hoop dat iemand het gelukt is.

gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
641

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat kan tegenwoordig gewoon via instellingen, vroeger kon dat idd alleen via jailbreak, maar nu ga je gewoon naar instellingen, algemeen, achtergrond.

Toegevoegd na 2 uur:
Het kan ook via winterboard (Cydia app). Zoek daarna in cydia voor winterboard background/wallpaper, en activeer dat thema dan. Je zal zien dat alleen de achtergrond verandert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Dank u voor de reactie. Als ik naar de instellingen ga dan zijn die achtergronden voor lockscreen. Gr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook via mijn fotos erop klikken, en dan de achtergrond veranderen. Heb je wel de nieuwste iOS nodig.
ls je hem jaibroken hebt, zou ik eens in Cydia gaan zoeken naar Boss Paper..
Hiermee kun je wat jij wilt...
Je lock screen heeft de afbeelding die je kiest in de standaard setting.. via Bosspaper kun je een andere kiezen voor je springboard... deze kun je ook iets vervagen waardoor je icoontjes beter zichtbaar zijn.. je kunt er zelfs meerdere kiezen en deze laten rouleren elke 5 minuten ofzo (net zoals jij het instelt)

Ik heb dit op een iPhone 2g (eerste iPhone) deze iPhone heeft standaard de functie niet van een springboard wallpaper,alleen lockscreen, maar met Bosspaper heb ik het wel, en mijn 3 favoriete foto's rouleren elke 2 uur.. ideale app

Winterboard staat er om bekend om veel vermogen van je iphone/ipod te gebruiken, dud dat raad ik persoonlijk af.. bosspaper draait op zichzelf, en gebruikt weinig geheugen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding