Kan ik gegevens van een iOS app ook verwijderen?

Ik neem aan dat dit in het geval van dr Chrome app cookies etc zijn? bij de facebook en twitter app staan ook zoveel gegevens. Ik heb een ipod touch 4, met de laatste ios6 versie.

Picture for question
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan naar Chrome zelf gaan en Chrome resetten, maar je ka ook de app verwijderen en herinstalleren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Is er geen manier om alleen de gegevens te verwijderen?
Ik zit eigenlijk niet te wachten om 10 apps steeds opnieuw te installeren ^^ Bedankt in ieder geval