Ben mobiel waarom heb ik geen 3g?

Ik heb een htc sensation en heb sindskort een Ben sim only abbo afgesloten met internet.
Maar zodra ik wifi uitzet en via het netwerk van ben ga internetten krijg ik steeds alleen gprs.
Ook als ik in de instellingen van me telefoon kijk staat er bij type mobiel netwerk'gprs' :S hun zitten toch op het T-mobile netwerk dan hoor ik in hartje Rotterdam toch gewoon 3g te hebben?

Op een andere smartphone precies hetzelfde verhaal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je Ben Internet nog niet ingesteld, een volledig stappenplan met screenshots staat hier: http://www.ben.nl/help#/htc/z710e-sensation/internet/handmatig-instellen

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie, er stonden inderdaad 2 dingen die moesten aangepast worden, toen ik dat goed had gezet en even me wifi uitzetten en de data aan zag ik heel even een paar keer 3g in de top van me scherm maar dat ging daarna weer over in de normale g. Waar kan dit aan liggen denk je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eerst eens je accu eruit te laten voor ongeveer 10 seconden, dan er weer in. Als dat niet helpt zou het je dekking moeten zijn al lijkt me dat sterk omdat je in Rotterdam woont, even buiten rondlopen en kijken of je 3G hebt.