Door een app te installeren krijgen we het startscherm van een samsung galaxy gio S5560 niet meer open.Hoe lossen we dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je 'm al aan en uit gezet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja,dat helpt niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt zeker een launcher geinstalleerd? Zoja, verwijder het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We kunnen niets verwijderen.Geraken niet op startpagina. Geeft telkens foutmelding
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is raar, om welke app gaat het? Accu eruit en er weer in al gedaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Accu er uit halen helpt niet.Is een app uit de google play store
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We hebben het probleem opgelost gekregen.Dank u voor alle hulp

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk is de app niet compatibel met uw toestel. Werd deze gedownload vanuit de Play store van Google?

Je zou in dit geval best de app volledig verwijderen en bekijken of het startscherm daarmee terugkomt.

Is dat niet het geval dan vrees ik ervoor dat een reset (terug naar fabrieksinstellingen) de enige uitweg is.

Normalerwijze heb je bij Android wel het voordeel dat al uw apps/instellingen worden gesynchroniseerd met uw Google account, waardoor je niet zoveel gegevens verliest.