Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iedere keer als ik bijv. 100 mb heb op mijn iPhone is het de volgende dag weer 1 of 2 mb, zonder dat ik iets gedaan heb, wat kan ik er tegen doen?

None

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
621
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet je mobiele data uit (Instellingen) wanneer je het niet gebruikt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar kun je weinig aan doen. Je iPhone verzamelt informatie en gebruikt data. Bijvoorbeeld met surfen, opslaan van cookies, apps die data opslaan. etc. Je kunt beter wat meer ruimte vrijlaten om te voorkomen dat je geheugen op raakt. Ook kun je de safari-gegevens legen. Door te gaan naar: instellingen - algemeen - safari - wis geschiedenis/wis cookies en gegevens. Ook kun je apps verwijderen en weer opnieuw installeren. Zo wordt geheugen van deze apps helemaal gewist. Kijk maar eens naar: instellingen - algemeen - gebruik. Hier zie je wat apps zoal aan geheugen in beslag nemen onder 'opslag'.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je op de app doorklikt zie je het geheugen voor documenten/gegevens. Zels een app als nu.nl snoept steeds meer geheugen op. Ik delete apps om de zoveel tijd en installeer ze opnieuw. Eigenlijk zou elke app een functie moeten hebben ok geheugen gewoon te legen. Spotify is ook berucht, zelfs als je geen nummers opslaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je 3g internet aan laten staan. Dan gaat het van je MB af. Of je doet spelletjes waar jij zelf geen internet heb dan gaat het van je MB af. Als je thuis bent dan moet je je met je internet van verbinden dan gaat het niet meer van je MB af.
Dus je moet opletten als je thuis bent dat je 3g internet niet meer aanstaat maar is aangesloten met je thuis internet. En dat je niet teveel spelletjes doet als je ergens bent waar je geen internet heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding