Is er een app voor Iphone meldingen?

Ik wil graag weten hoe je op een android telefoon meldingen krijgt hetzelfde als bij een iphone, bijvoorbeeld dat je whatsapp kan lezen in je ontgrendelscherm (misschien is hier een goede app voor?) en dat je cijfertjes in de hoek van je app krijgt hoeveel meldingen er zijn? wie kan me helpen, ik zoek al zo lang naar een goede app!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is (helaas) geen app in de officiële Play Store beschikbaar die doet wat jij wilt en er is ook niets vergelijkbaars. Je zou het kunnen proberen op de niet officiële site's die apps voor Android aanbieden, maar wees je dan wel bewust van de risico's die hier bij komen kijken (virussen etc.).