kun je ipad combineren met een ander merk mobiele telefoon?

een i-pad kun je niet gebruiken om te telefoneren. ik heb samsung mobiele telefoon. kun je het zo regelen dat je een ipad gebruikt voor het internetverkeer en een telefoon (van een ander merk) om te telefoneren met hetzelfde abonnement>

Toegevoegd na 17 minuten:
met i-pad kun je niet telefoneren, dus je hebt altijd tweede abonnement nodig

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je telefoon als hotspot gebruiken om met je iPad op internet te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zou in het menu van de telefoon Tethering kunnen heten, houd er rekening mee dat niet alle providers dit ondersteunen. Tethering houdt overigens in dat je de mobiele dataverbinding van de telefoon gebruikt om een wifi-hotspot op te zetten met de iPad (dit kan ook een andere telefoon, laptop of tablet met wifi zijn). De data die je dan verbruikt wordt gewoon geteld bij het verbruik van de telefoon ondanks dat je misschien zou denken dat je op wifi zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kort maar krachtig antwoord. alleen:wie net weet wat hotspot is, kan er niks me. ik wel

Andere antwoorden (1)

Nee, er bestaat geen iPad met telefonie. Later wel: Ziggo gaat Wi-Fi telefonie maken en dat betekend dat je op welke iPad dan ook met een app kan telefoneren. Dus het is nog even wachten, maar het komt eraan. Ondertussen kun je genieten van de videochat (Zoals Skype)