Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je op een iPod touch je eigen MP3's en video's en dergelijke zetten of gaat dat enkel via iTunes?

Ik ben nog niet zo goed op de hoogte van de Apple-producten. Ik had de indruk dat je enkel via iTunes MP3's en andere dingen naar je iPod touch kon brengen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een USB-stick waar je direct van je computer naar kopieert zonder omweg. Is dat bij de iPod touch 5 eigenlijk wél mogelijk of hoe kun je dat dan doen (ik heb het over eigen MP3's en video's en andere soorten bestanden)(met eigen bedoel ik die niet illegaal gedownload zijn)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zet bestanden over via iTunes.
Je opent iTunes, en importeert je gewenste bestanden (liedjes, videos en dergelijke) in de bibliotheek.
Ze blijven gewoon op dezelfde plaats op je harde schijf staan, maar iTunes heeft een eigen database die alles bijhoud.

Als je iets wilt overzetten, sluit je je iPod aan, en dan kun je precies aanvinken wat je wel en niet wilt overzetten. Gaat best makkelijk als je weet hoe het werkt.
Maar het moet dus via iTunes, kan niet via Windows Verkenner (of je moet een omweg gebruiken, dan kan het dacht ik wel)
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat enkel via iTunes met het knopje synchroniseren. Dan maakt Apple er een dubbel bestand van mits het aan hun voorwaarden voldoet. Anders moet je gewoon betalen betalen betalen. (Youp van't Hek)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding