Verschil in originele iPhone data/charge kabel vs. 3rd party kabels

Je hebt een standaard originele Apple data/charge kabel en die van andere bedrijven. Is er een verschil in oplaadsnelheid of datasnelheid? Ik zoek een paar extra kabels, maar €19,99 is mij iets te gek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je kunt het beste de ipod kabel van belkin kopen. deze kost 17,50 maar is iets langer (1,2m), iets dikker en heeft 3 jaar garantie ipv 1. hele goede kwaliteit dus voor iets minder geld dan de apple kabel!

wat betreft functionaliteit, maakt het niet uit wat voor een kabel je gebruikt, het is allemaal standaard usb!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dan een Belkin, en niet een andere van € 5,- ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij wilt, dan koop je de kabel van 5 euro. ik had het tenslotten over een fatsoenlijke, kwalitatieve alternatief voor de apple kabel. mocht jij geen bezwaar hebben tegen chinees namaak, ga je gang!

Andere antwoorden (1)

Niet dat ik weet en inderdaad de Apple laders zijn duur.