De app kopen. Als deze er niet is de Apple variant (numbers) via de app store aanschaffen via de iPad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Microsoft heeft recent Office Mobile for IPhone uitgebracht. Ik weet niet of deze ook voor de Ipad uitkomt. Ook moet je hiervoor wel een abonnement op Office 365 aanschaffen (zo'n €100,- per jaar / 5 apparaten). Voor veel mensen die gewoon een documentje willen bewerken en openen is dit denk ik niet echt een goede oplossing.
Maar het is een mogelijkheid...