start to run app voor samsung galaxy s3, hoe vind ik deze?

Vorig jaar ben ik begonnen met het hardlopen via deze app, op de Iphone. Vond dit echt superfijn. Helaas is mijn iphone kapot gegaan en ben ik overgegaan op de samsung galaxy s3. Ik kan deze app niet meer vinden. Ik wil dus graag de start to run app van Evy op mijn samsung galaxy s3 zetten. Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Download de start to run mp3's vanaf internet op je pc en zet ze vanaf de computer over naar je samsung.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, ik lees opeens dat je ook vraagt waaar je ze vindt.
Hier is de link naar een site waar je ze kun downloaden.

http://rennenmetevy.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik haal uit je vraag dat je echt de APP wil. Kan ik inkomen, want dan kun je ook zie hoe ver en hoe snel je op welke stukken liep, dankzij de GPS-functie.
Je kunt de app downloaden via de Google Pay Store, dit is de Android tegenhanger van de iTunes Store. Deze website vind je op http://tinyurl.com/mdscbzo.
De app bevat twee gratis trainingen. Je betaalt een euro of acht om alle andere trainingen te kunnen gebruiken.
Als je niet zo'n behoefte hebt aan GPS info, dan kun je inderdaad toe met de gratis mp3-versie uit de andere reactie. Succes en loop ze !

Op mijn blog loopvuur.tumbler.com vind je tips en meer voor mensen die van hardlopen (gaan) houden.