Als je refereert naar de map/folder "app" in je drawer met de naam "mijn bestanden" dan is deze niet leeg.
Sterker nog, het is geen map, doch een verkenner, bladerprogramma om door je tablet heen te kunnen bladeren.
Dit om bijvoorbeeld je sd kaart te kunnen bekijken of bepaalde bestanden te kunnen verplaatsen.............net als de explorer op een Windows computer.

Als je echt de naam "diverse bestanden" bedoelt, dan moet ik je teleurstellen.
Er is namelijk ( bij mijn weten ) geen standaard folder of applicatie met de naam "diverse bestanden".
Je kan deze misschien wel gezien hebben maar dan is deze aangemaakt door iemand anders, maar niet door Samsung.
Dergelijke folders of "mapjes" kan je namelijk zelf gewoon aanmaken.