In tekstinvoermodus de blauwe knopjes die af en toe op het scherm verschijnen "Gereed" of "Ga".
"Gereed" = enter en "Ga" = enter + gaan met die banaan.

In instellingen is het meestal direct van kracht wat je doet, maar soms moet je bevestigen, ook weer met een blauw knopje, b.v. "Wijzigen"

Toegevoegd na 3 minuten:
In sms modus heten ze "return" voor een nieuwe regel en "stuur" om te verzenden.

iPhone abc als je het mij vraagt, gewoon even uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja als je typt kan je de knop return gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, natuurlijk