Is er een ander toetsenbord beschikbaar voor de note 2 ?

Zijn er andere toetsenborden in te stellen voor de Note 2 ? ik heb dit toestel nou 2 maanden en kan maar niet wennen aan het toetsenbord. Ik druk elke keer op de verkeerde letters en ook vaak op een getal. Als ik bijvoorbeeld het woord ’‘Wanneer’‘ wil typen dan staat er vaak wan3e4… Op mijn Htc hiervoor werd het woord automatisch gecorrigeerd maar dat kennen ze bij Samsung blijkbaar niet ??? iemand tips/trucs ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan speciale pennen om mee te tikken op een smartphone of tablet. Daarmee kan je beter iets intikken dan met je vingers.
Komt er bij de note 2 boven het toetsenbord geen woordkeuze met de letters die je aan het typen bent? Ik heb een galaxy s3 mini en als ik iets intik komt er net boven het toetsenbord een balkje met een woordkeuze en als je het woord dat je nodig hebt aantikt dan staat dat er meteen.

Antwoorden (2)

download al type keyboards:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aitype.android&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5haXR5cGUuYW5kcm9pZCJd

swiftkey:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey.phone.trial&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50b3VjaHR5cGUuc3dpZnRrZXkucGhvbmUudHJpYWwiXQ..

go toetsenbord (je kunt ook smileys bij deze kiezen!) :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jb.gokeyboard&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5qYi5nb2tleWJvYXJkIl0.

zo kun je de hele google market af gaan als je alleen bij zoeken ''keyboard'' typt

veel suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Swift Key 3 is een echte aanrader! Hij onthoudt welke woorden je veel gebruikt en geeft voorbeelden van woorden die hij verwacht dat je bedoelt...