mijn mobiel geeft steeds aan dat de toepassing startscherm onverwacht gestopt is. ik kan hem nu niet meer ontgrendelen. wat nu?

als ik wil ontgrendelen geeft hij het volgende steeds aan: de toepassing startscherm samsung(proces com.sec.android.app.twlauncher)is onverwacht gestopt. wat kan ik hieraan doen om weer op mijn mobiel te kunnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
batterij er uit, als dat niet werkt ga je naar de winkel waar je heb gekocht misschien heb je nog garantie

Antwoorden (1)

Batterij eruit. En dan opnieuw opstarten.
Tenminste als de batterij bij jouw toestel eruit kan. Maar bij de meeste android toestellen kan dat nog.