Heb ik recht op een nieuwe galaxy s4 als deze binnen een week (niet door eigen schuld) kapot is?

Ik heb namelijk al 2 weken vertraging gehad voordat ik het toestel eindelijk kreeg, en nu doet na 6 dagen het scherm het niet meer, alles werkt nog behalve het beeld. Ik lease dit toestel bij hi, en ik kan hem daar dan ook laten repareren. Maar dit duurt gemiddeld 3 weken. Zo lang wil ik niet zonder dit toestel zitten ook al krijg ik een minderwaardig leentoestel. Ik heb hem pas nog niet eens een week, en heb al 2 weken moeten wachten tot ik hem eindelijk kreeg. Heb ik recht dat ik gewoon een nieuwe krijg? Aangezien dit toch echt een fabrieksfout is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je zou eens in de lease voowaarden kunnen kijken op wat je recht en plichten zijn

Ik denk dat er niks anders opzit dan dat leen toestel maar te aanvaarden ook al is het niet het zelfde toestel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij heb je recht op een leentoestel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hrb vorige week ook een defect toestel gekregen (kpn) Contact opgenomen met de klantenservice, deze vertelde mij dat het een "doa" genoemd wordt binnen de 7 dagen. (Death on arrival) Ik kreeg binnen 24 uur een nieuwe telefoon toegestuurd, en moest de defecte direct terugsturen.
Wel even contact opnemen met de klantenservice.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht had. en zeggen van toestel is stuk niet door mijn schuld. want er is niets mee gebeurt het beeld doet het plotseling niet meer. en erbij zeggen van. ik heb deze telefoon gekocht om hem normaal te gebruiken en jullie leveren mij een toestel dat binnen 2 weken stuk is. Dus ik verwacht dat u mij een toestel geeft ter vervangen tijdens reparatie. dit toestel moet van zelfde kwaliteit zijn want ik betaal geen abbonement van een x bedrag voor een minderwaardig toetstel. Of jullie vervangen het toestel voor eenzelfde mobiel die niet defect is.

zij komen tekort in de nakoming. zij leveren een product wat niet voldoet aan de afgesproken normen. Je kan de koop ontbinden als je wil. Het is voornamelijk onderhandelen in dit gebied. dus gewoon met je ouders naar de winkel gaan en een beetje brutaal overkomen dat je niet gedient bent van deze zaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
Maar ik heb hem via de hi site gekocht, kan ik dan wel gewoon de hi winkel binnen lopen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jazeker,
Je koopt namelijk bij KPN. Dus zij moeten ook de service geven. Ook al willen ze daar vaker niet aan. Voet bij stuk houden en gewoon een nieuwe eisen, geen reparatie dus.