Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doe ik tegen waterschade bij een Xperia s?

Vorige week was mijn Xperia S onder de kraan gehouden,(ze dachten dat het de Xperia Z was) ,ik hoorde toen een rare geluid bij me speakers,ik heb hem toen meteen afgedroogd en in een bak met rijst gedaan,Na 3 dagen haalde ik hem dr uit,maar hij werkte nog steeds niet,Toen besloot ik om tot vrijdag te wachten(gisteren dus),Toen ik hem dr uithaalde,stopte ik hem in de oplader,hij laadde wel op,(rode licht brandde),maar 30 minuten ging dat rooie lichtje weer uit,De camera van voor en achter is wel gedroogd,alleen hij weigert om aan te gaan,Wat moet ik nu doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
769
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel zo snelmogelijk de accu er uit gehaald? En ook er uitgelaten tijdens het drogen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorgen dat degene die jouw telefoon onder de kraan gehouden hebben de schade vergoeden......

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ik denk dat er niets meer te doen valt, maar misschien licht aan de accu als je toevallig nog een ander xperia toestel hebt liggen met de zelfde accu kan je kijken of het daar aan licht. maar die kans is heel klein
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel diegene aansprakelijk voor het vernielen van je telefoon! Zijn/haar verzekering kan de schade dan vergoeden. Je kunt ook altijd je eigen inboedel verzekering raadplegen of waterschade aan je telefoon onder je dekking valt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat maakt me niet zoveel uit,het gaat me om me foto"s gesprekken muziek enzovoort..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als deze op je telefoon zelf staan geef ik je weinig kans. Staan ze op je geheugenkaart, MicroSD kaart, dan kun je deze waarschijnlijk zonder problemen in een andere telefoon plaatsen of in je PC/laptop om hem uit te lezen.
Ondanks dat het je niet uitmaakt of je toestel defect is zou ik er wel werk van maken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding