Op onderstaande site van Apple zelf kan je de verschillen goed zien:

http://www.apple.com/nl/iphone/compare-iphones/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik heb een 4s maar ik weet dat de 5 scherm groter is en hij is dunner ? en heeft een snellere processor en is klaar voor 4g .

Maar vraag me af of dat echt zoveel meer oplevert dan wat er nu al is
Dus zou hij in de toekomst wel meer aan kunnen bv een update van IOS
maar ik heb geen last met de 4s
En ik vraag me af wat er verder voor grotere software titels zal uitkomen voor de iphone 5
Nu kan je wel gamen met een iphone maar toch, het is nooit iets dat je er vaak mee doet.
waarschijnlijk zou een iphone 5 het allerbeste zijn voor bv facetime of beeldbellen
"JEvanhet" word
maar zie dat nog niet zo gauw gebeuren

Bovendien vindt ik het formaat eigenlijk net te groot voor een handige phone en te klein voor een ipad mini achtige functie

maar goed kan je hem krijgen voor dezelfde prijs als een 4s ?
dan ga je toch wel voor de 5
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone 5 is duurder, maar dat is ook logisch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken verschillende mensen met de iPhone 5 ( heb zelf een 4s) en de 5 schijnt regelmatig vast te
Lopen , dusdanig dat je er even niets meer mee kunt! Zou even wachten tot de kinderziektes opgelost zijn eer je er een aanschaft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een iPhone 5 vanaf de eerste dag dat hij uitkwam, bij mij is hij al die tijd nog geen enkele keer vastgelopen of traag geworden. Ongeacht of er nou 1 app open staat of dat het er 40 zijn. Eerlijk gezegd ken ik dit probleem ook niet in mijn omgeving, terwijl steeds meer mensen in mijn omgeving overstappen naar de iPhone 5.
Het ligt er aan wat je ervoor uit wilt geven, een iPhone 5 zal vaak wel duurder zijn.

Het grootste verschil is de processor, die is een stukje sneller en ondanks dat het een dualcore is, is hij in de praktijk sneller dan de meeste quadcore Androids. Ook zit er het dubbele aan RAM geheugen in (1GB in plaats van 512MB), wat er voor zorgt dat de iPhone 5 beter kan multitasken en sneller zal laden.

Het scherm is langer, maar niet breder. Daardoor heb je niet het probleem wat je met die Samsungs hebt, dat je met kramp in je vingers zit als je het toestel met 1 hand wilt bedienen. Ook kun je door deze verhouding meer content op je scherm zien zonder te scrollen. Heel veel apps zijn al geoptimaliseerd voor het nieuwe formaat, een enkeling blijft op dit moment nog achter. Ook de helderheid en kleurweergave zijn verbeterd, nu zie je dat niet zo maar als je ze naast elkaar legt dan is het verschil overduidelijk.

De verdere verschillen zijn niet bepaald overweldigend, de camera is een stukje beter bij tegenlicht en schaduwen dan de iPhone 4s, de speaker klinkt een heel stuk beter bij muziek en nog meer van die kleine zaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn niet veel verschillen tussen die 2
alleen is de iphone 5 dunner en langer
en het heeft ook een snellere proces
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een overzicht en vergelijking tussen de verschillende iPhone modellen kunt u hier vinden: http://www.goedkoop-iphone.nl/iphone-kopen.html