Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke sd kaart kan ik gebruiken in mijn telefoon (galaxy gio)?

ik heb mijn galaxy gio geroot en nou kan ik dus alles naar de sd zetten. ik wil hiervoor een grotere sd kaart kopen. ik heb gehoord dat sommige telefoons een sd van 64gb of 32gb niet aankunnen. is dat ook zo met mijn telefoon? welke sd kaart kunnen jullie mij aanraden. ik heb geen extra snelle nodig, alleen een goedkope, goedwerkende met veel geheugen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
891
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gaat om wat voor telefoon je hebt.
Toen je hem kocht stond dat er bij.
maar ik zou wel even kunnen kijken..
het is max. 64 gb. voor jou tel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik jou was, mits je er genoeg aan hebt, zo ik een SD-kaartje van 16 GB kopen. Deze zijn niet zo heel duur (tussen de 15 en 24 euro) en verkrijgbaar bij o.a. de Mediamarkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Inderdaad, zoals mijn voorganger zegt, moet het wel een SDHC kaartje zijn. Als je zeker wil zijn van je zaak, vraag je het aan een van de verkoopmedewerkers. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Telefoons kunnen veelal nog geen SDXC aan, maar wel SDHC. 64GB is sowieso XC. 32GB SDHC (microSDHC dus) gaat wel lukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Samsung Galaxy Gio S5660 kan overweg met micro-sd(hc)-geheugenkaarten van maximaal 32 GB.

Redactie Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding