Wat moet ik doen als mijn iphone geen reservekopie kan maken op mijn computer?

De iphone kan niet worden gesynchroniseerd omdat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart.
Deze melding krijg ik en ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via iCloud inderdaad, en waarom lukt het via iTunes niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een kopie via icloud, reset je iPhone vervolgens naar fabrieksinstellingen en zet dan de icloud kopie weer terug bij aanmelden ;)