bestaat er een externe hardeschijf met een htc oplader aansluiting? (micro sd aansluiting)

En waar is die dan te koop. En met micro sd bedoel ik dus de lader van htc of blackberry (ene kant plat andere kant bol)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
Bedoel je een micro USB? Die hoeft niet van HTC te zijn hoor.
De meeste externe schijven (2.5" formaat) werken met een mini USB, geen micro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedoel ik ja, maar hij kan dan dus wel in mijn htv?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Htv=htc
Utrecht
11 jaar geleden
Nee, je kan geen harde schijf aansluiten op een Smartphone (van HTC of enig ander merk),

Het beste antwoord

Voorzover ik weet is deze niet op de markt. Waarvoor zou je deze willen gebruiken? Er zijn namelijk wel verloopkabeltjes.