Waar kan ik een iPhone hardcase ontwerpen die ook de voorkant beschermt?

Ik wil graag een hardcase ontwerpen via internet die ook de voorkant van mijn iPhone 4S een beetje overlapt (zie bijlage).. De meeste sites hebben alleen maar de achterkant maar ik wil dus ook de voorkant en het liefst rond de 15 euro! Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je de lay-out wil ontwerpen. Ik kan me niet voorstellen dat de randjes niet iets over de voorkant heen komen zoals jouw voorbeeld. immers moet hij ook een fatsoenlijk kunnen klemmen. Het is dan alleen zoeken naar een aanbieder voor €15

Toegevoegd na 17 minuten:
Onderstaande aanbieder heeft in ieder geval , een niet goed geld terug beleid. Wellicht er daar eerst even een mailtje aan wagen.