Is er een mogelijkheid om je sms'jes terug te zetten nadat je fabrieksinstellingen en reset instellingen hebt gedaan?

Zie vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Nee

Het beste antwoord

Ha Esther,

Hierin zit vaak een manco.
Heb zelfs vaak back-ups gemaakt, zowel van pc als mobiel. Doe je, als privépersoon volgens gebruiksaanwijzing ééns in 1 a 2 mnd. (Niet dus) ;-)

Wanneer je een vastloper hebt en er is geen andere mogelijkheid dan reset, mòet je wel. Helaas: door de vastloper is maken van back-up ONmogelijk. En... het zijn uiteraard de laatste berichten van pak 'm beet de laatste 3 weken die je gebruikt! En juist DIE raak je kwijt. Soms om uit je vel te springen.

Misschien kun je voor je pc tijdelijk even je harde schijf verwijderen, er een externe schijf van maken en je gegevens via andere pc redden. Werkt perfect, zo doe ik het al jaren voor mijzelf (maar al geen 15 jaar een crash gehad!) en vooral voor anderen. Ook uitstekende manier om virussen te verwijderen.

Voor gsm is het ingewikkelder: in sommige software zijn smsjes totaal onvindbaar, ook wanneer je gsm met pc verbindt. In andere (wat oudere gsm, vaak .txt bestand) lukt dat nog wel. Dan kun je vooraf aan de reset misschien nog wat redden.

Ook dit is een groot manco! Ik heb (heb Sony Ericsson Xperia Ray) echt de hele wereld afgezocht, maar niemand heeft een oplossing. Sony vindt het onbelangrijk, want heeft nooit geantwoord op 2x vragen!

Kortom Esther: je bent je smsjes gewoon kwijt. Balen! Regelmatig back-up maken biedt een soort oplossing, maar is eigenlijk een schijnoplossing. Uiteindelijk legt 99,9999% der mensen zich neer dat men de interessante smsjes / whatsapp kwijt is.(Pas op: de laatsten pikken ALLE foto's en teksten in en bieden ze elders te koop aan!)
Reden voor producenten geen ontsnappingsmogelijkheid in te bouwen? !!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeps... na (Niet dus) moet :-((((( staan! ;-) (zo, gebruik ik die ook nog!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke :P

Andere antwoorden (1)

Nee want je bent al te laat.volgende keer een back up maken