Wanneer komt de Huawei Ascend W1 uit?

Wanneer komt de huawei in NL uit, want ik wil hem kopen omdat hij er goed uitziet. Ik heb hem al gezien op een paar sites alleen die halen ze uit het buitenland en daar zie ik slechte recensies over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gezien dat hij nu bij Vodafone te koop is. Voor maar €150. Alleen weet ik nu niet of hij simlockvrij is?

Het beste antwoord

Vreemd genoeg kan ik over Nederland zo snel niets vinden, maar wel over België. Daar wordt gesproken over 15 maart (morgen dus). Maargoed, België en Nederland zijn natuurlijk buren dus dan zou het best kunnen dat die datum ook voor ons land geldt.

Redactie Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt want het lijkt een goeie telefoon en ik wil hem graag hebben.