Welke mobiel? (objectief)!!

Ja kijk ik ben al ongeveer een week aan het zoeken naar een mobiel met abonnement! Ik wil graag 200/400 min sms met 500 mb internet graag met een gratis toestel, de HTC sensation, Samsung Galaxy sIIben de HTC Desire HD en als u zelf nog een goeie telefoon weet ( geen Blackberry ) dan mag u het hier onder plaatsen

Alvast bedankt, Henkie123123

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nokia e5-00 is mij erg goed bevallen

Antwoorden (4)

Ga anders eens naar telecomvergelijker.nl of een dergelijke site. Suc6 met het zoeken naar de beste deal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou gewoon gaan voor de iPhone. Geweldig apparaat en zou zelf niet anders meer willen. Neem alleen geen abonnement bij t-mobile want dat bederft weer veel van je plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een abonnement nemen van de Vodafone, ik raad je een iPhone aan, je zult er geen spijt van krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een van de beste telefoons, zoniet de beste telefoon, is op dit moment de samsung galaxy SII. Als ik je vraag zo zie, kun je die er gratis bij kiezen. zie de bronnen voor reviews.