tuurlijk, het is een prepaid kaartje. zolang er geld (beltegoed) op staat en een geldig telefoon nummer, kan je hem gewoon gebruiken, zelf al is het prepaid kaartje 10 jaar oud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het maakt ook niet uit of deze wel of niet gebruikt is. Als je een SIM kaart een paar jaar gebruikt heb je waarschijnlijk ook al een paar keer een nieuwe telefoon gekocht, en daarmee dus de SIM kaart overgezet. De mijne ging ongeveer 4 jaar mee. Toen was hij nog wel geldig, maar hij maakte geen contact meer.