Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zorg ik dat mijn samsung galaxys2 mij weer verbeterd?

Sinds de nieuwere android versie corrigeerd het toetsenbord mij niet meer automatisch. Erg vervelend want de toetsen zijn erg klein en mijn handen nogal groot.( van betr maakte hij na een spatie automatisch beter enz.) Ook staan er geen leestekens meer op de toetsen (normaal toets even ingedrukt houden vior leestekeb, 2 was bijv. Apenstaartje)

Hoe zorg ik er voor dat dit wel weer gebeurt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
933
peterjbruins
11 jaar geleden
Je kan misschien beter SwiftKey downloaden, deze heeft alle functies die jij wilt maar dan nog beter. SwiftKey is te vinden in de Play Store.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op je toetsenbord heb je links onderin een tandwwiel icoontje, hiermee pas je de instellingen aan.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja....dat klopt..... Kun je het vanaf dan stap voor stap uitleggen........... dat wil namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij xt9 instellingen kan je alles aanpassen. wijst zichzelf.
Klik op het wieltje naast het toetsenbord.
Klik XT9 voorspellende tekst AAN
Klik vervolgens op XT9 geavanceerde instellingen
Vink de opties aan die jij wilt.

Toegevoegd na 7 minuten:
De opties die jij wilt zijn waarschijnlijk:

Woordaanvulling AAN
Woordaanvulpunt (waarschijnlijk 2)

Ik weet dat bij Samsung toetsenbord minder opties zijn voor: ingedrukt houden wordt...
Bij Swype toetsenbord is dit veel uitgebreider.

Dit verander je bij Landinstelling en tekst (bij instellingen in je telefoon) en dan Invoermethode selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen van die opties komen in beeld als ik instellingen aan klik. Er komt sowieso wel een voorspellende tekst maar hij verbeterd niet automatisch na het typen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee..dat heb ik wel (heb wel een ander model, maar dacht dat het hetzelfde was)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding