Mijn iPhone 5 was gestolen, heb het terug met veel schade wat nu?

Laatst was mijn iPhone 5 gestolen, waarschijnlijk uit mijn zak, nou had ik 'Zoek mijn iPhone' (app) op mijn telefoon. Ik kon hem hiermee traceren en wist precies waar hij was. De politie heeft mijn telefoon gevonden, alleen met veel schade eraan (barsten/krassen/kapotte uitknop). Ze hebben de dader te pakken, en de dader had mijn mobiel meteen uitgedaan, hierna paar minuten aangedaan, ik had hem een bericht gestuurd via de app, dat ik mijn telefoon kwijt was en hij me kon bellen vervolgens met het nummer. Dit negeerde hij, en deed de telefoon meteen uit. De politie kon mijn telefoon traceren vanwege hij hem aan had gedaan, en hierbij heb ik hem terug, maar kan ik de schade terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt aangifte tegen de dief gedaan neem ik aan? Als hij schuldig wordt bevonden dan kun je evt geleden schade proberen te verhalen. Maar ik zou contact opnemen met de agenten die je hebben geholpen bij het terug krijgen van je telefoon. Zij kunnen je zonder meer vertellen wat je aan stappen kunt ondernemen.
Sterkte en ik hoop dat je je recht zult krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb zeker aangifte gedaan, alleen moet ik echt op de agenten wachten? kan ik zelf geen actie ondernemen. Ik ben zelf erg blij met het terug krijgen van me iphone, alleen in de staat waar hij zich nu in bevind, vind ik wel dat hij vergoed zou moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je nog zou kunnen doen is contact opnemen met je verzekering.
Met een aangifte in hand kun je wellicht via hun ook nog wat aanvangen. Succes