Wanneer ik apps van mijn Samsung Galaxy Ace Plus sluit via de middelste menuknop, sluiten mijn apps niet echt helemaal. Hoe komt dit?

Mijn apps blijven in taakbeheer "actieve applicaties".. Ik vind het sluiten van apps via de menuknop heel handig en snel, maar dit is dan wel ten koste van mijn batterij.
Kan iemand met hiermee verder helpen?
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Moet je voor die Apps dan niet uitloggen? Of kijk anders bij instelingen van je Apps