Waarom maakt mijn Samsung Galaxy S plus geen verbinding met mijn wifi?

Als ik mijn wachtwoord invoer gooit hij me er steeds af.
Verder staat de Wifi slaapstandbeleid op - nooit.
Dat stond hier ook op GV.
Maar nog niks.
Signaal sterkte is uitstekend en de laptop werkt goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat had ik ook. Ga naar je modem (kastje van je Wi-Fi) en druk op de reset knop 10 sec. lang en over een minuut of 3 zou je Wi-Fi op je telefoon moeten werken.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb zelf ook een Galaxy, dus het resetten van je Modem werkt wel bij mij

Toegevoegd na 11 uur:
me*