Is het mogelijk om een mobiel met 4gb intern geheugen uit te breiden naar 8gb intern

in de achterkant van een mobiel zitten schroefjes die je kan losdraaien. als je al die schroeven los heb gemaakt en eruit heb gehaald, ben je bij de achterkant, zit daar een 4gb kaartje die je kan vervangen door een 8gn kaartje.

in de telefoon zelf zit verder geen uitbreidbaar slot

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet dat even opzoeken. Of ons even merk en type van de telefoon geven, dan kunnen wij het voor je opzoeken in de specs van de telefoon.

Toegevoegd na 18 minuten:
Oké, een HTC Touch Diamond. Zo te lezen kun je daar kaartjes in stoppen tot 16 Gb.
En het kaartje zit aan de zijkant:
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ik weet dat je hem niet kan uitbreiding via een slot.
er zitten wel vier schroefjes in de achterkant die je kom losdraaien om de achterkant eraf te halen
AWM
14 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat je moet schroeven om een geheugenkaartje te vervangen. Ik wil wel uitzoeken of je telefoon een 8 Gb kaartje accepteert, maar dat kan niet zonder opgave van merk en model.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
htc touch diamond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
white nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.google.nl/search?q=geheugenkaart+htc+touch+diamond&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms zit het kaartje onder je Sim kaart