Is er een mogelijkheid om op de Blackberry te zien welke muziek je het laatst hebt toegevoegd?

!Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar geen goed antwoord gekregen!

Ik heb gehoord dat je bij verschillende toestellen een mapje hebt met de muziek die je als laatst hebt toegevoegd. Bij de Blackberry is dit niet zo. Is er een mogelijkheid om deze optie wel te krijgen? Bijvoorbeeld door een app te downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je het via internet op je BB hebt gedownload (bijv. www.tubidy.com) dan kun je op de BB toets klikken (naast het trackpad) en dan klikken op downloads. Daar kun je zien welke liedjes je het laatst hebt gedownload.