waarom kan ik playstation mobile niet gebruiken?

Ik heb een HTC One X, en me PSM kan je ps3 spelletjes op je mobiel spelen, maar de app geeft zegt: Deze service is niet beschikvaar in uw land/regio. hoe kan dat?

Toegevoegd na 52 seconden:
de site voor PSM is: http://www.playstation.com/psm/store/en.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hier niet veel verstand van maar aangezien de app aangeeft dat de service niet beschikbaar is voor je land/regio moet je misschien bij eigenschappen of opties iets veranderen naar Nederland. Als dit niet kan kun je contact opnemen met de maker van de app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi, deze service is nog niet beschikbaar in Nederland(ik denk in heel Europa niet). Wel bijvoorbeeld in amerika. Niets aan te doen,helaas. Kan wel nog komen.