Bij 'Meldingen' op een Android 4 telefoon komt steeds reclame binnen. Hoe ontdek je welke app hier voor verantwoordelijk is?

Bij 'Meldingen' op een Android 4 telefoon komt steeds reclame binnen.
Dan lijkt 't alsof er een belanghebbende melding is. Hoe ontdek ik welke app hier voor verantwoordelijk is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Die irritante reclames zijn zogenaamde pushberichten. Met AirPush Detector of Addons Detector kun je ze opsporen als ze eenmaal op je toestel staan. Als je een geroot toestel hebt, kun je zulke berichten met een app volledig blokkeren (zie bron). Het is dan niet nodig om de app die de reclame veroorzaakt van je toestel te verwijderen.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Virtual USB bleek die uiterst irritante reclames op te roepen.
Ik heb 't verwijderd.
Weg met die zut.