Als je op de iPhone de 'Niet Storen' functie aan zet, krijg je dan wel nog geluid van je wekker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35.6K

Antwoorden (3)

Ja, de wekker werkt wel! Alleen je telefoon & SMS berichten worden genegeerd (dus het toestel gaat niet ringelen of ringtone afspelen). Op iPod touch gaat dit hetzelfde alleen dan met facetime & berichten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar komen whatsapp berichten binnen? & maken deze geluid! Bedankt voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, deze komen wel binnen. Als je helemaal geen geluid binnen wilt komen dan kan je het op trillen zetten via het klijne schuifbalkje aan de zijkant! Wil je helemaal niks horen (geen enkele melding van wat dan ook) dan kan je je apparaat in vliegtuig modus zetten. (Dit blokkeert Wifi/bluetooth/provider)
Je wekker werkt. Alleen veel korter. Je zal je eerder kunnen verslapen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja de wekker blijft het doen, en mensen kunnen je ook bellen maar pas na de 3 de keer gaat de telefoon over, meer informatie op site van apple > functie: niet storen