Waar kan ik een zelf ontworpen hoesje voor de samsung galaxy s3 mini bestellen?

Zoiets als je overal op internet kan vinden voor de s3, alleen dan voor de s3 mini. Het moet zo dun mogelijk zijn, dus het liefste gewoon een achterkant of een flip cover, als dat niet kan, dan een hoesje. De prijs is ook van belang.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

nou het is moeilijk voor de samsung galaxy s 3 mini een hoesje te vinden da's ook bij mij ik heb de ipod touch 5 het best is gewoon een hoesje te bestellen op internet en anders zoek je het even op op google ("samsung galaxy s 3 mini hoesje ontwerpen")
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is erg moeilijk om voor ''onbekende'' telefoons een zelf gemaakt hoesje te kopen.
Je kunt beter naar een telecombedrijf gaan en vragen of dat ze bij hun een hoesje kunt kopen.

Vaak hebben deze bedrijven connecties met verschillende leveranciers waardoor je meer kans hebt.