Nee, Siri zit alleen op een iPhone 4S. Tenzij je je iPhone 4 jailbreakt, lukt het niet. Een jailbreak komt waarschijnlijk morgen pas uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komt die jailbreak morgen uit voor iOS 6? Bedankt voor uw antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En is die jailbreak dan nog in de béta versie, dus is die wel veilig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen béta versie. Ze zijn nu béta versies aan het testen. Als ze nog fouten vinden of niet stabiel zijn, wordt het een laat dagen later. Op www.evasi0n.com kun je zien hoever ze zijn met het jailbreaken